Polityka zwrotów i reklamacji
Zwroty i reklamacje
Towar nabyty w sklepie internetowym Rozmiar32.pl można zwrócić lub wymienić w ciągu 14 dni od jego otrzymania. Zakupiony towar, który będzie zwracany lub wymieniany – nie może nosić śladów użytkowania, musi posiadać wszystkie metki, musi zostać odesłany wraz ze wszystkimi rzeczami, z którymi został przysłany (paragon lub faktura, pasek itp.)
I. Zwrot
1. Aby dokonać zwrotu towaru, prosimy o wypełnienie formularza wymiany/zwrotu Tutaj, zawierającego oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
2. Wypełniony formularz wraz z dowodem zakupu oraz towarem należy przesłać na własny koszt na adres korespondencyjny:
Luiza Skubik, ul. 3 Maja 3 m 5, 95-200 Pabianice.
3. Zwrotowi podlegają wszystkie otrzymane od Klienta wpłaty. Klient musi ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów.
4. Zwrot kosztów za odesłany towar nastąpi w ciągu 7 dni roboczych od momentu otrzymania przez Sklep kompletnej przesyłki z towarem nienoszącym śladów użytkowania.
5. Zwrot będzie dokonany przelewem na rachunek wskazany przez Klienta w formularzu wymiany/zwrotu.
6. Towar musi być odesłany paczką (nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem, ani wysłanych na nasz koszt). Sklep nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie przesyłki przez kuriera lub Pocztę Polską.
7. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zwrotu zgłoszonego po upływie terminu 14 dni od otrzymania produktów lub zwrotu produktów, które nie są w takim samym stanie, w jakim zostały wysłane.
II. Wymiana
1. Aby dokonać zwrotu towaru, prosimy o wypełnienie formularza wymiany/zwrotu Tutaj, w którym zostanie wskazany towar, na który ma nastąpić wymiana.
2. Wypełniony formularz należy przesłać na adres: rozmiar32@o2.pl – celem potwierdzenia dostępności żądanego towaru.
3. Po otrzymaniu informacji o dostępności towaru, prosimy wypełniony formularz wraz z dowodem zakupu oraz towarem przesłać na własny koszt na adres korespondencyjny:
Luiza Skubik, ul. 3 Maja 3 m 5, 95-200 Pabianice.
4. Jeśli wymieniany produkt jest tańszy od nowego, prosimy o przelanie na nasze konto różnicy. W tytule przelewu należy wpisać „Dopłata do wymiany towaru Nr zamówienia:………. „. Wysyłka jest realizowana po otrzymaniu przez nas przelewu.
5. Gdy wymieniany produkt jest droższy od nowo zamówionego, w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przez sklep wymienianego produktu różnica zostanie przelana na numer konta podany w formularzu wymiany/zwrotu.
6. Sklep nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem.
7. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie przesyłki przez kuriera lub Pocztę Polską.
III. Reklamacje
W przypadku stwierdzenia wad fizycznych zakupionego towaru lub niezgodności towaru z towarem zamówionym, Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji.
W takim przypadku prosimy o odesłanie towaru na własny koszt na adres korespondencyjny sklepu:
Luiza Skubik, ul. 3 Maja 3 m 5, 95-200 Pabianice.
1. Do odsyłanego towaru prosimy dołączyć dowód zakupu oraz wypełniony formularz reklamacji towaru Tutaj.
2. Sklep nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem.
3. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez sklep przesyłki z reklamowanym towarem.
4. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie przesyłki przez kuriera lub Pocztę Polską.
5. W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, w ciągu kolejnych 14 dni, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru), sklep zwróci klientowi równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
6. Skóra jako surowiec naturalny może różnić się: fakturą, odcieniem, grubością, załamaniami, znamionami, bliznami. Wymienione różnice są charakterystyczne dla skór naturalnych i nie należy traktować ich jako wady.
7. Z uwagi na naturalne właściwości skóry, reklamacji nie podlegają:
a) Naturalne zużycie torebek, różnice w strukturze skóry;
b) Uszkodzenia mechaniczne przypadkowe lub celowe powstałe podczas niewłaściwego użytkowania torebek, niezgodnego z przeznaczeniem (obicia, otarcia, rozdarcia, zadrapania, plamy powstałe po przemoczeniu torebki czy plamy innego pochodzenia, przybrudzenia czy przepocenia, uszkodzenia powłoki lakierowanej, odbarwienia, rozerwania podszewek);
c) Różnice w barwach i odcieniach kolorystycznych torebek, które wynikają z różnicy w ustawieniach parametrów monitora Klienta;
d) Produkty niewłaściwie pielęgnowane.